Tema: Re: Raitas ar Faktas auto geriau?
Autorius: Bomanz
Data: 2018-07-10 17:30:00
Jei viskas būtų taip paprasta...

Nusipirkus laidą reikės kažkiek laiko diegti programą į laptopą (jei po ranka
mėtosi nereikalingas į kurį galima instaliuoti neaišku ką);
Pasileidus programą reikės aiškintis kur ieškoti ABS duomenų ir ką ten rodo.

Nekalbu apie tai, kad reikia žinoti kas tas ABS, kaip jis veikia, kur ieškoti
daviklio, turėti įrankius ir žinių kaip atsukti ar iškrapštyti pripuvusį
daviklį, kaip diagnozuoti nutrūkusius laidus ir daug kitų dalykų.

Jei visa tai nekainuoja tada OK, atperka.
Be viso šito pigiau ir paprasčiau nuvažiuoti į autorizuotą servisą.