Tema: Re: Raitas ar Faktas auto geriau?
Autorius: bezas
Data: 2018-07-13 14:26:52
na naujas kad butu patogu tai turi buti ne raudono virdulio klases. Teko
pasivazinet su naujom kia honda toyota tai kur ten tas patogiai nezinau.
  Mano sena volvo trasoj daug patogiau kruizina.

O man "naujo" bet butent premium auto didziausias pliusas tai lietuviu
sovietmecio kompleksu isnaudojimas. Ir aisku komfortas bus.
Teko pasivazineti po vilniu savaite rytais po kamscius su uosvio range
rover ir fejos w168. Tai range uztenka vaira pasukti ir jau kamsti
uzleidzia. Su w168 tai puse korpuso islendu ir vistiek neleidzia. tai
poto pagalvojau kad fejai ne pyragai su tokiu virduliu vazineti kai kely
nemtomas esi.