Tema: Re: Raitas ar Faktas auto geriau?
Autorius: bezas
Data: 2018-07-12 13:18:24
kad ir kaip skaiciuoti naujas kainuos n kartu brangiau pinigine
išraikška po x laiko skaičiuok kaip tik nori. Apie check engine ir
kitokius elektronikos stebuklus jau nereikia pasakoti naujiems auto.
Naujo didziausias pliusas kad labiausiasi feja, kaimynus ir gimines
dziugina. Jei naujas ne koks kibiras tai kamsti pilkoji mase duos kelia,
bet kai stovejimo aikstelej ta pati pilkoji mase su durim 3 savaiciu
senumo auto is salono durim atbaladoja tada vaikstai menesi kaip 4
stadijos veziu sirgdamas.