Tema: Re: DPF
Autorius: anon@work
Data: 2018-06-27 15:12:31
Pas mane Mitsu Outlanderis 2.2 2008 kastruotu DPF, norma 1,5. Su paprastu
Neste dyzelinu dūmingumą rodė 0,7 o su Neste Pro - 0.04 (sic!). Net malonu
žiūrėti buvo kaip motoras ant ribinių apsukų kaukia, o iš duslės tik vanduo
laša.

"cD-r0m"  wrote in message news:pgiud6$fpp$1@trimpas.omnitel.net...

Normos irgi skirias pagal metus :) Pas mane 2002 audi, DPF ten dar nėr,
tai pridūmino 0.9, norma 3

Koks išvis yra Euro4 reikalavimas šitam skaičiui?