Tema: Re: DPF
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-06-26 09:23:40
turiu aš irgi, ir dujas ir dyzelį. tai neskaitant visko, tas visas
dujininkų balaganas po kapotu, nu per moralę kerta. ir pinigais tai
neįvertinama :).

Visi ten DPF'ai ir kita dyzelinė huinia, jei nupirksi benzą su tokia
rida - bus irgi pizda ten viskam iš eilės. Kaip ir sakiau, viskas
paaiškėtų pabandžius realiai nupirkt tą 528i