Tema: Re: DPF
Autorius: markatas
Data: 2018-06-22 16:49:27
Bet lygini B su pirstu. Lygini legendinio patikimumo ir paprastumo dyzelius 
su konstruktoriu sufailintu benzininiu variantu. Tam benzinui i kompanija 
reiketu imti isuzu 3.0 L dyzelini legendini varikli ir tada matuotis. Tas 
irgi fail by design ar subaru Boxer pirmuosius

markatas

"Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message 
news:pgipet$c69$1@trimpas.omnitel.net...
> aš su dviem senom dyzelinėm nuvažiavau sumoj virš 500kkm. po kapotu bėdų 
> minimaliai. O viena benzininė per 100kkm atkrušo protą, kad bbd. Taip kad, 
> reliatyvu.....
>
> 2018.06.22 14:33, Lawrence Jamieson rašė:
>> 2018-06-22 13:43, Dainiushas rašė:
>>> ojo
>>>
>>> pažiūrėk NOx sensorius koks nors kiek kainuoja. Arba O2 wideband'as.
>>> Nekalbant apie babinas žvakes ir purkštukus visokius.
>>>
>>> Kažkodėl kai dyzelis genda, tai visi apie HiTech'ą ir lygina su
>>> karbiuratoriniu bulkos benzu :)
>>
>> Nu bet aš kai pagalvoju apie savo tris turėtas benzinines auto, tai
>> kiekviena iš dyzelinių auto bėdų, susijusiu su varikliu, jau turėjo
>> daugiau, nei tos trys benzininės kartu sudėjus... Tai atšalus orui
>> paaiškėja, kad žvakėms pzdc, tai purkštukas pareina, tai DPF sako ojojoi
>> ir t.t. Aš jau 100% apsisprendžiau, kad kita auto bus tik benzas.
>>
>>
>