Tema: Re: DPF
Autorius: ostapas
Data: 2018-06-22 16:47:56
Nu ne aš čia su populiariausia auto važinėju. tai xz kaip čia su tais
entelektais gaunasi?

"Caponi"  wrote in message news:pgiudq$fra$1@trimpas.omnitel.net...

Čia žiūrint iš kurios pusės pažiūrėt - iš vienos pusės lygiai tai pat
gali klyst ir 10, ir 1000, ir milijonas musių, o iš kitos pusės, jei jei
mes čia apie mašinas ir žmones, kaip dažniausius auto pirkėjus ir
savininkus, tai save laikai musės lygio Entelekto? :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i