Tema: Re: darbas belgijoj
Autorius: Edo
Data: 2018-01-18 14:28:36
Siaip tu per daug skaiciuoji tai tingiu patikrint skaiciavimu teisinguma. Dabar mazai skaiciu, daug teksto ir cia labai taikliai:

"...ubagu solidarumas vemt vercia. Siaip uzknisa, kad 35 metus visa gyvenima darbingas zmogus ismokes isgyventi uz MMA sitaip subsidijuojamas senatveje, kad oriai egzistuotu. Suprasciau is verslo/kapitalo mokesciu ta darytu, tai ne ple.. Surado pseudobuoziu armija uzkalancius net du, o gal net tris MMA !!! Afygeli visai UK reikia juodai vistas pesiot uz stuke Eur, o cia LT beveik tokios algos uzsimane nei vienos vistos nenupeses :)"

Biski pazvengiau, bet is tikro turetu liudna but. Nebent su 3xMMA lieka vienas kitas euras i bitkoinus investuot :-))

E.

--
Free News Reader
http://put.hk