Tema: Re: OT: darbas belgijoj
Autorius: Bronco
Data: 2018-01-09 17:29:59
On 2018-01-09 08:42, tranzoo wrote:
> Gyvenciau Gente. kalbos reikia anglu, tai flamandu ar prancuzu
> mokinsiuos tik savo reikalams. siulymas 5K plius benefitai. nezinau kas
> per benefitai ir ar pries mokescius suma.

Jei po mokesčių 5K+, tai labai gerai, jei iki mokesčių, tai tiesiog
normali bus alga. Išsiaiškink prieš sprendimą priimdamas.

O pats Gentas gražus turistinis miestas. Ten gyventi tikrai gerai. Ir
jūra netoli. Jei man leistų rinktis tarp Gento ir Briuselio, jaučiu,
pasirinkčiau Gentą :)

p.s. anglų kalbos pilnai viskam pakaks, Gente iš anglų kalbos daugiau
naudos, nei iš prancūzų. Tiksliau, ten prancūzų kalba net
nerekomenduojama ;)