Tema: Re: darbas belgijoj
Autorius: Invertuota panda
Data: 2018-01-16 21:30:34
On 1/13/18 12:29, booraz wrote:

> Pasitikslinau, Rumunija pionierė, bet galėjom mes būti pionieriai.

uz tai niekas prizo neduoda.

> Tik įdomu, kaip kitose šalyse (Norvegija, Švedija, Anglija ir kt.) darbo
> sutartyse tada forminamas darbo užmokestis, ar visas užmokestis ar tik
> dalis kaip Lietuvoje? Pvz mano darbo sutartyje su Šveicarijos įmone yra
> visas užmokestis prieš mokesčius.

Pvz vokietijoje forminama dalis, kaip ir lietuvoj.

> Darbuotojas, jei visas socialinio draudimo mokestis gula ant jo pečių,
> geriau suvokia, kiek iš viso mokesčių sumoka, todėl tampa daug
> reiklesnis valdžios institucijoms, perskirstančioms jo sumokėtus

Tu is esmes skatini gryna populizma ir nieko daugiau.

Jei pilieciai tokie negudrus, kad patys negali atlikt banaliu
aritmetiniu veiksmu, tai kaip is ju galima tiketis, kad jie kazka
protingo nuspres valstybes valdymo reikaluose? Tipo nesugebam zengt
zingsnio, bet norim dalyvaut baleto cempionate? :)

Ai, vienas pasalinis efektas butu garantuotas: pilieciai taip
susimazintu savo algas, nes darbdaviai su kaupu perkeltu procentus bet
atitinkamai nepakeltu algu :) Kaip kad lietuvoj jau yra buve, kai
sumazino mokescius.