Tema: Re: darbas belgijoj
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-01-14 04:00:53
Aš tai kasmet džiaugiuosi iš valstybes teikiama paskola be palūkanų,
kuri atitinka ~17% mano pajamų :)

Tik 05.02 sąskaitoj kasmet toks nemalonus šuolis būna..

O šiaip reikia sausio 1 pasiskaičiuot kiek tos paskolos gražint reikės
ir numatyt iki termino turėt jų..

Aš manau, kad kalbant apie algas ir jų mokesčius turėtu būti tiesiog
išskirta kitaip - dabar darbuotojai mato "ant popieriaus" ir "į rankas",
bet didžioji dalis net neįsivaizduoja kiek darbdaviui dar kainuoja darbo
vieta. Vat šita suma irgi turėtu būtų "ant popieriaus" dalis.