Tema: Re: darbas belgijoj
Autorius: 0.5 B
Data: 2018-01-13 13:54:25
UK yra du aiškiai suformuluoti mokesčiai, ir abu nuskaitomi nuo darbuotojo
bruto algos, o ne darbdavio ir pan

"booraz"  wrote in message news:p3cqk5$l6$1@trimpas.omnitel.net...

--
booraz

On 2018.01.13 10:49, Invertuota panda wrote:

> is kur tokios zinios?

Pasitikslinau, Rumunija pionierė, bet galėjom mes būti pionieriai.

Tik įdomu, kaip kitose šalyse (Norvegija, Švedija, Anglija ir kt.) darbo
sutartyse tada forminamas darbo užmokestis, ar visas užmokestis ar tik
dalis kaip Lietuvoje? Pvz mano darbo sutartyje su Šveicarijos įmone yra
visas užmokestis prieš mokesčius.

> Norejai pasakyt "negudriems" zmonems? Ir kas tada bus kai jie supras?
> Populistu mesa kuri mums isrinks lietuviska trumpa? Tai kad ir taip renka.

Darbuotojas, jei visas socialinio draudimo mokestis gula ant jo pečių,
geriau suvokia, kiek iš viso mokesčių sumoka, todėl tampa daug
reiklesnis valdžios institucijoms, perskirstančioms jo sumokėtus
pinigus. Akivaizdu, kad valdžiai parankesnis išskaidytų socialinio
draudimo įmokų scenarijus, nes keisti darbuotojo, o ne darbdavio įmokos
tarifą yra kur kas sudėtingiau. Tuo tarpu darbdaviams toks pokytis
naudingas, nes nebėra atsakomybės būti tarpininku tarp valdžios ir
darbuotojo.

> Kodel manai kad nesuprantama? Kokiu reikia buti idiotu kad to nesuprast?

Nereikia buti idiotu, tiesiog nesidomi, kiek ir kaip cia tu procentu
sumokama. Logika tokia "darbdavio" mokestis yra jo reikalas. Maždaug man
nerūpi. Paskui gaunasi statybininkai dirba uz kvadratus tarkim ir
dejuoja, kad atskaiciuoja imone daug sau pasilieka. Geriau tipo
chalturinti tai tada daugiau gauni. Nu taip gauni, bet tada eik
susimokek mokescius visus pagal istatyma ir liks tas pats kas dirbi
imoneje. Realybe tokia.