Tema: Re: darbas belgijoj
Autorius: booraz
Data: 2018-01-17 09:50:37

--
booraz

On 2018.01.16 20:30, Invertuota panda wrote:

> uz tai niekas prizo neduoda.

Dabar ne, bet bus matyt ateityje.

> Pvz vokietijoje forminama dalis, kaip ir lietuvoj.

Tai ir UK forminma, bet tik 10%.

> Tu is esmes skatini gryna populizma ir nieko daugiau.

Kodel sodros mokestis isskirstytas, jeigu jis visada mokamas kartu?
Noreciau suzinoti logiska paaiskinima. Neuzsiimu populizmu tikrai.

Dabar paprastas pavyzdys, nueini i Sodros savitarnos puslapi ir ten
deklaruojama, kad darbdavys pateike tokias ir tokias ataskaitas jusu
atlyginimas 850 eur, sumoketas sodros mokestis 350 eur. Tai mintyse is
karto pagalvoji, kad atlyginimas yra 1200 eur. Bet 1200 eur niekur
nefiguruoja, net ir algalapyje. Nes tuos 850 euru yra iskaiciuota 9%, o
31% jau ne. Tai bent jau Sodra pateiktu suprantamai.

> Jei pilieciai tokie negudrus, kad patys negali atlikt banaliu
> aritmetiniu veiksmu, tai kaip is ju galima tiketis, kad jie kazka
> protingo nuspres valstybes valdymo reikaluose? Tipo nesugebam zengt
> zingsnio, bet norim dalyvaut baleto cempionate? :)

Didejant zmoniu samoningumui, isrenkamu parlamento nariu IQ irgi turetu
buti didesnis. Dabar tie patys seimo nariai uzsiima kazkokiu menkniekiu
draudimais, betikslem darbo grupem, kai tuo tarpu turetu buti gilinamasi
i strateginius dalykus, mastoma 10-20 metu i prieki.

> Ai, vienas pasalinis efektas butu garantuotas: pilieciai taip
> susimazintu savo algas, nes darbdaviai su kaupu perkeltu procentus bet
> atitinkamai nepakeltu algu :) Kaip kad lietuvoj jau yra buve, kai
> sumazino mokescius.

Efektas, bet jau nepasalinis, butu seselio mazejimas.