Tema: Re: apie moteris
Autorius: 0.5 B
Data: 2017-12-11 11:28:32
šiaip neturėčiau aš į tavo spėliojimus čia atsakinėt, bet jei jau taip
domina:
-keisti tepalai - variklio ir dėžės; traukės priekinės; visą važiuoklę
patikrino TA; diskai ir kaladės čiki; grandinės gal dar nekeisim. Akumas
geras [išsikrovė važiuojant dėl išimto skydelio].
stabdžių skystis eilėje, bet ne būtiniausio būtinumo reikalas. Susitvarkiau
įskeltą stiklą.
dar spėliosi, ką dariau ir ko ne?

"Kurmis"  wrote in message news:p0k7jn$h0d$1@trimpas.omnitel.net...

tik nupirkus auto, turejai keist, tepalus, dirzus (jei ne lenciugas),
pakeist stabdziu skysti. gal kaladeles jei sudilusios, vaziuokle bei akuma
pasitikrinti.
speju kad tik lempas pasimuilavai kad sviestu ir kuro uzpylei...