Tema: Re: apie moteris
Autorius: S.Vyt
Data: 2017-12-08 00:13:12
Bet zinok nevazinedamas pas atstovus sutaupai labai nemazai, jei
 valandinis uzdarbis nera didelis, tikrai apsimoka senas
 automobilis ir minimali prieziura, sugenda pavazineji taksu
 kelias dienas. Pasiziuri, kai kasko metine imokamlygi mano
 masinos kainai, tai gal tiek to, geriau savaja normaliai
 suaitvarkysiu ir normaliai vazinesiu, naujumas nera masinos
 patikimumo garantas, nebet poziuri keicia- ai, senai masinai bus
 gerai ir pigios detales.

--

S.Vyt//bmw e39 D/ mb 963-4-A

----Android NewsGroup Reader----