Tema: Re: apie moteris
Autorius: Sail
Data: 2017-12-05 13:37:41
Kazkada su kolega matem situacija - automobiliui kazkas atsitiko, ir jis
sekmingai uzvaziavo ant bortelio salikeleje, tuo paciu neuzgrusdamas eismo
juostos.

Islipa moteriske, nemirktelejus atsidaro kapota, pasiziuri ten kazka, tada
kapota uzdaro ir toliau nueina pesciom.
Be jokiu pasimetimu, skambuciu mobilka ar dar ko nors. Vaizdas buvo toks,
kad puikiai zino ka daro.

Va cia tai buvo respectas!