Tema: Re: apie moteris
Autorius: S.Vyt
Data: 2017-12-09 22:00:00
Ir beje, kuo pas zmogu bjauresni nukrypimai, pvz pederatija, tuo
 labiau jis juos slepia, maskuoja, tuo labiau atrodo panasus i
 normalu, tuo griezciau pasisako pries likimo brolius. Pvz man
 gejai giliai dzin, as galiu net pajuokaut, kad esu gejus ir man
 tai juokinga, gali bandyt mane izeist sakant, kad esu gejus, bet
 tuo tik prajuokintu, nes as neabejoju sava orentacija, o juk man
 buvo laikai kai isizeisdavau kai kas sakydavo, kad per daug geriu
 :) Nes izeisti gali tik sakydamas teisybe zmogui, kuris ta
 teisybe bando nuslepti, juk niekad neizeisi tikra dziusna
 pavadines storuliu. Ar protinga zmogu, kuris neabejoja savo protu
 pavadines durniumi. Kadangi daugumai sitas izeidimas yra
 izeidimas, parodo kiek daug zmoniu, nepasitiki savo protiniais
 sugebejimais.

--

S.Vyt//bmw e39 D/ mb 963-4-A

----Android NewsGroup Reader----