Tema: Re: apie moteris
Autorius: cD-r0m
Data: 2017-12-11 00:39:01
Man kažkada bulkoj trūko diržas, kur vandens pompą suka. Lauke +30
laipsnių, liko ~ 1-2km iki tikslo. Sustojau, atsukau bakelį, kad galėtu
virt ramiai žarnų nenupūsdamas ir nuvažiavau išjungdamas variklį kai tik
jo nereikėjo :) Aušinimo skysčio nuvyriau visa bakelį rūkdamas kaip
garvežys. Pakeitus diržą dar 2 metus važiavau su ja..