Tema: Re: apie moteris
Autorius: 0.5 B
Data: 2017-12-04 22:44:28
pasijautei užkalbintas?  :)

"Korke"  wrote in message news:p046di$c25$1@trimpas.omnitel.net...

On 04/12/2017 00:00, 0.5 B wrote:
> nu šian, su sąlyga, kad akumas išsikrovė, paprašiau moteriškės prirūkyt...
> nu ji sako, kad aš nežinau, kur tas akumas... o po to sako, kad nežinau,
> kaip kapotą atidaryt...
> ir tada aš pagalvojau, kad nu i nx   :DDDD
> p.s. vargšė tajota, nebent vyras viską reguliariai tikrina.

nu kazkokiam triperiniam nissan tino...ar koki ten gaidi nusipirkai po
gausios sociologines apklausos cia, duot prirukinet, tai paskui tik
bedos apturesi.

Kaip Ignas parase, greiciausiai pati taip subtiliai nx pasiunte, kad net
nesupratai ir cia parasei.

Kadangi turbut ne tokio pat triperio prasei prirukyt tai nieko keista.
Triperi nuo triperio prirukinek, o jei noro,babkiu,proto truksta - tai
yra tech pagalba, taksi, citybee nu ir vvt iki akumu krovimo krautuves.

Tavo tripake  gal tik genrikas, akumas ir valytuvu rele max, pas toyota
matyt daugiau el.technikos kuri bbz kaip sureaguos, kad ir i teisinga
prirukyma - todel arba uzsistumk/uzsitempk, arba akuma i kisene ir eini
kraut.