Tema: Re: apie moteris
Autorius: solara
Data: 2017-12-05 11:28:39
gal ir rasčiau kur tas kapotas atsidaro, bet per >15 metų vairavimo nė karto
neprireikė ten ko nors ieškoti :)

taip, vyras reguliariai patikrina,
pasakau jei kokia lemputė kur užsižiebia ar netipiškus garsus girdžiu , tai
išskirtinai jo rūpestis

o tavo moteriškė dažnai po kapotu kuičiasi? :)

žinau kur įsipila kuras ir pro kur įvažiuoti į plovyklą  (bet dažnai ir to
nereikia, vyras nuplauna :))

(na  ok ok , žinau daugiau - ir kaip veikia variklis ar iš ko susideda
pakaba,  bet tiesiog to gyvenime nereikia).

"0.5 B"  wrote in message news:p01s5c$g8a$1@trimpas.omnitel.net...

nu šian, su sąlyga, kad akumas išsikrovė, paprašiau moteriškės prirūkyt...
nu ji sako, kad aš nežinau, kur tas akumas... o po to sako, kad nežinau,
kaip kapotą atidaryt...
ir tada aš pagalvojau, kad nu i nx   :DDDD
p.s. vargšė tajota, nebent vyras viską reguliariai tikrina.