Tema: Re: Codecui pam?stymui
Autorius: CodeC
Data: 2017-10-30 22:59:53
jo. as irgi pries tave nieko neturiu. siaip uzpisa kiaurai prapuve ir
dumijantys pasatai ir ju vairuotojai, labai gerai zinantys dpf alternatyvas.
o kas del skuodo gatves, man pvz kiekviena karta apsilankius kurnos
giliau sanciuose, apima nevalingas noras ta visa 'kilpa' sulygint su
zeme, visa ta bardaka ismezt von, nusmurgeliai lai keliasi gyvent kur
nori, o ten padaryt pvz grazu parka. nes dabar tai nx nx, galetu koks
F-xx sufailint eiliniu pratybu metu.