Tema: Re: Codecui pam?stymui
Autorius: CodeC
Data: 2017-10-30 21:32:41
jo... tare statistinis ekologija ziauriai susirupines, viska apie dpf
suprantantis ir labai susireiksmines kaunietis, islipes is milijonines
ridos viensdevyni tdi, kuri pastate salia zmonos uzdujintos troikes po N
kapitaliniu prikeltos treciam gyvenimui. vakarais pagvildena dpf filtru
problemas ir puoseleja dideles viltis del savo miesto, jau beveik
iskeldina nusmurgelius... tu dziaukis, jei po 10 metu bent kas antra
lietuvi sutiksi trulike, nes per nigerius, kebabus ir ciurkas nepraeisi.
o tas sutiktas lietuvis geriausiu atveju bus min 60 metu amziaus wanabe
pensininkas, kuris grizdamas is poliklinikos po 2men atlauktos eiles
skaiciuos, koki sviesto pakaitala sia savaite labiau apsimoka pirkt, ta
su akcija, kur 50% augaliniu riebalu, ar leist save palepinti tuo
geresniu 40-ties %...
arba gali buti kitaip - ryt ateis dedes, supresuos tavo srota, ir duos 3
dienas nusipirkt nauja tesla. o jeigu nenusipirksi - kelsies gyventi
ten, kur pragyveni, nusmurgeli...