Tema: Re: Codecui pam?stymui
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-10-30 22:40:17
užtai tu dalini patarimus apie dpf'ų pjaustymą. Aš jau sakiau tau kartą,
pjauk tu ten gyvenk kaip nori, bet neskleisk tų nesąmonių į aplinką. ir
niekam neklius.
Kas link sakncijų, irgi jau seniai sakiau, ateik pastovėk ant kalno
Skuodo g., pažiūrėk kuo kvėpuoja miestelėnų dyzeliukai. Jei tau tai
tinka ir situacija atrodo normali, tai nelabai matomai verta kažką
apskritai kalbėt. Kaip ir apie tavo baimę dujoms. Tikrai manai kad
dujinė mažalitražkė mažiau ekologiška nei čipuoti dyzeliai?