Tema: Re: Codecui pamąstymui
Autorius: bzik
Data: 2017-10-30 12:35:26
jei veikia, nepjaut. Jei neveikia, kitos išeities nelabai yra. Maniškei
subyrėjo. Pradėjo barškėt. Nekreipiau dėmesio, bet garsas vis stiprėjo.
Kažkuriuo momentu užsidegė regeneracijos lemputė (pirmą kartą per 2,5m.).
Prasisuko. Kitą dieną vėl tas pats. Taip per porą šimtų km ant padidinto
kaitinimo visai sudeginau.
Naujas beveik 2000, t.y. 1/3 auto. Alternatyvų neradau. Teko pjaut ir
programuot.

"Tomas"  wrote in message news:ot6qn1$kd4$1@trimpas.omnitel.net...

Blem kaip tik norėjau pjaut. Tai pjaut ar dar palaukt?