Tema: Re: DEMESIO - eksperimentas
Autorius: eex
Data: 2009-02-28 22:45:13
nu blemba :)
pries 6-7 metus turejau senuka ford orion '85. parudijes biski buvo, garaze
patepliojau, buferi biski izolke paklijavau (ten biski ivaziuota buvo),
nuvariau i technikine, 50lt i delna, gavau lipduka. patenkintas sau
vazinejau, kol kazkaip netycia pastebejau, kad nebebera ant numerio
techninkines lipduko (matomai buvo kazkieno nulupta ir nuo galo ir nuo
priekio). pasiskambinau i tuvlita, tai sako atvaziuokit, parodysit talona,
duosim nauja. tai per du metus nesugebejau nuvaziuot ir pasiimt to lipduko
:) o vazineta buvo nemazai :) o parudijes tas orionas buvo, padangos
skirtingos ant galines asies.... nu ne karto nebuvo sustabde del technikines
:) karta nakti per reida sustabde, liepe bagazine atidaryt, o ten biski
spynele uzsikirtus buvo. tai pats mentas pakrapste bagazine, aditaryt aisku
nepavyko, bet kad lipduko nera, nepastebejo :) nu zodziu, studentavimo
laikai :)