Tema: Re: technikine slipduko klastojimas :)
Autorius: Dzonisd
Data: 2009-02-28 08:42:10
Labas, noreciau nuramint tave, tada papasakosiu savo istorija, kai pirkau
masina zmogus turejo numerius kuriu nenorejo palikti, tad iseme kitus jisai
ir kaip suprantat lipduko ant ju nebuvo, nes reikia vaziuot i tach apziura
kad uzdetu, pamaniau pasivazinesiu iki kol ateis technikines laikas ir
viskas, ka as cia dar eisiu moket pinigus uz ta lipduka... tai va
prasivazinejau puse metu ir niekada nesustade manes butent del lipduko,
viena karta nakty sustabde kai drauge veze ikaususi mane namo, o kita kart
reidas buvo ir visas stabde, o kiek dar buvo kai patruliuojancius aplenkiau
arba jie mane aplenke...
taip kad geriau nedek jokio, nei klastok manau, o jei nedaug vazineji gal
neikliusi, naktim nesivazinek, o per pika nestabdys :)