Tema: Re: technikine slipduko klastojimas :)
Autorius: efka777
Data: 2009-02-28 21:08:30
O siaip dar galit buti ramus kai preis tie 3 metai naujai masinai taip pat
puikiai zinos , kuris nekvailas labai gerai atsimena kada kokia serija
numeriu isejo, kai kurie netgi tuom vadovaujasi kada gali buti tech apziura
pasibaigusi o siaip nenukrypstan nuo temos zmogui juk tik reikia pratemti
viena menesiuka o jei vaziuoja tik retkarciais tai  ir klausia patarimo