Tema: DEMESIO - eksperimentas
Autorius: mr. j
Data: 2009-02-28 14:31:48
O, kaip tik pagal aktualijas. Technikines einu laiku ir ramiai, bet stai su
sniegu vakar nusivale ir ant galinio numerio buves TA lipdukas. Laike
savaite bus labai ribota, tad kito pasiimti vaziuoju kita 6dieni, kovo 7
diena. Taigi, bus idomu, kiek sykiu Vilniuje kam uzkliusiu :)

Pirmas kartas nutiko jau siryt, HypeRIMI aiksteleje - diskoteka, uzklausa
del TA talono, geros dienos. Na bus matyt, kad tik netektu ankscia lipduko
lekt...