Tema: Re: technikine slipduko klastojimas :)
Autorius: Vasaris
Data: 2009-02-27 19:41:57
1. Pavažinėk su trolu. Rimtai. Nes jei koks plikledis, tai geriau tu patupėk
namie, nei su vasarinėmis į ką nors įčiuoši.

2. Pasiimi fotiką, nusifotkini galiojantį lipduką, atsispausdini ant
popieriaus nebijančio vandens/drėgmės, išsikerpi ir prisiklijuoji laikinai.
Jei ką nors užuos, gali baigtis blogai.