Tema: Re: technikine slipduko klastojimas :)
Autorius: Rytis
Data: 2009-02-28 18:37:01
Na, as manau kad sitas pareigunu iprotis turetu su laiku pasikeisti.
Pvz. ant mano naujo kibiro, technikines lipduko nera ir nebus dar 3 metus -
tipo naujiems auto lipduko neklijuoja.
Tai tarkim kokius ~ metus pareigunai dar atskirs kad kibiriukas "naujas", o
po 2-3 metu jis neissiskirs is bendros auto mases. Kas tada bus? :-) Gausiu
susipazinti su kiekvienu ekipazu, vaziuojanciu is paskos? :-)
Nors, pagyvensim - pamatysim :-) Per n metu yra sustabde pora kartu.
Ziuresim kokia tendencija bus dabar :-)