Tema: Re: technikine slipduko klastojimas :)
Autorius: Vasaris
Data: 2009-02-27 22:26:51
Nuvažiuosi ir paporinsi, kad kercheris/plovykla nupūtė, nes tai visiška
tiesa - jei kuris kraštelis atsilupa daugiau lipduko, visas labai greitai
gali būti nuvalgytas. O nuają lipduką ar tai už 1 ar 2 Lt gausi, parodęs
kitos mašinos TA taloną. Nežinau ar jie dabar žymisi tokio lipduko išdavimą
į kompą ir riboja lipdų išdavimą ar pan., bet bent jau prieš kokius 3 mėn.
dar nesižymėjo, nes kaip tik man reikėjo nusilaupiusį lipduką pasikeisti.