Tema: Re: gal kam reikia angliskos auto
Autorius: S.Vyt
Data: 2017-09-14 15:12:50
Man nezenotam visai patikdavo but geju kompanijose- visos merginos
 turedavo konkuruot del mano demesio, niekad netrukdydavo, plius
 visad stato :D ko ju nemegti? Problema gal tik juose paciose, jie
 nesupranta, kad gali but jiems tolerantiskas zmogus ne
 homosiokas, jei tik pasakai, kad juos toleruoji, tuoj pradeda
 arba grabinetis, arba sms rasinet kaip noretu man paciulpti, arba
 pradeda elgtis issaukianciai. Dar jie patys nedaaugo iki
 tolerancijos, ja gave, pamirsta santuruma ir nezino ka su ja
 daryt. Tegu buna zmogus kuom nori, tik svarbu, kad nekliudytu
 kitiems.
 Kazkada viena geju paemiau vairuotoju, kolegai nesakiau, tas
 ilgai nesuprato. O pasirode geriausias vairuotojas, saziningas,
 be kazkokiu uzkeltu ambiciju, mielas ir draugiskas zmogus. Tik
 svarbu apsimest, kad to nepastebi ir netoleruotum, nes kitaip
 tikrai gali tapti izuliu kaip needes katinas.

--

S.Vyt//e39 dizeliuks

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/