Tema: Re: gal kam reikia angliskos auto
Autorius: autopagalba
Data: 2017-09-07 19:07:15
Tai ir dabar jau klausimas ka ten veikt uz 7.5 per valanda.  Cia neseniai per tv maciau kaip mokytojas isejo is mokyklos ir isidarbino truliko vairuotoju uz 700 ar 800 per men. Dar primest reikia, kad UK pragyvenimas brangesnis. Tai ne daug daugiau lieka nei trulika LT vairuot.  Plius uk su 5 negrais vienam bute gyvent reikia, seima toli.

Matyt is inercijos ten dar emigruoja, nes "visi taip daro".

--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/