Tema: Re: gal kam reikia angliskos auto
Autorius: senis
Data: 2017-09-07 15:33:47
>o kaip šiaip su darbais ten? Nebandei ieškotis su normalesnėm darbo
>sąlygom? Ar likę tik tokie?

Dirbau metus ofise prie projektu su breziniais, gaudavau 10/h
bet iki darbo 2val vaziuot 90myl i viena puse,
keldavausi 5 gryzdavau 22val...
pastovios komandiruotes i objektus su savo masina...
uz  kura aisku apmokedavo firma... bet padangos jau mano...
o pakeist gyvenama vieta ten kazkur arciau darbo,
reiskia atiduoti puse algos uz 6m2 ir tai dar labai abejotina ar gausi
atsikra.
Kambarys name su dar kokiais 6... 400-500/men atskiras butukas 900-1000,
namas nuo1200 ir tai bus uz 15-20myliu... vistiek vaziuoti reiks
kamsciuose...
Po brexit firmoje ziauriai daug atkrito uzsakymu, pasidare striuka su
pinigais
pasiule vazineti paciam ir ieskoti klijentu, o as negaliu dar anglu kalba
laisvai malti sudo, kaip lietuviu arba rusu, todel teko iseiti...

O salia kur gyvenau, fabrikuose pilna tu darbu, nes labai keiciasi zmones,
padirba 2 savaites ziurek ir iseina, todel vietu visa laika yra, tik moka
7.5/h cia per agentura... O tiesiogiai su darbdaviu susitarti atvykusiam
svetimsaliui, cia maza sansu, na nebent jau turi 5metus darbo staza uk, kur
kitas darbdavys uz tave duos rekomendacija...

> Prasivedint nera blogai, blogai kai grizt nera kur - o taip dazniausiai ir
> buna
Na as cia LT turiu savo namus ir turiu specialybes ir nagus ir
galva...visada cia darbo turejau, o isvaziavau pas moteri, kaip sakant
pakeiciau laikinai aplinka, pamaciau gyvenima ten ir dabar gryzau laimingas
namo... nes man ten nepatiko, ten gyvenimas yra geresnis tik tiems, kas LT
nieko neturi... ir nera del ko gryzti...
Aplankiau savo klasiokus, kursiokus kurie ten gyvena jau po 15-20metu ir
beveik visi savo nieko neturi, LT viska pardave, o ten tik nuomoja, arba jei
issipirkes nama, tai sedi 100k paskoloje iki gyvenimo galo...