Tema: Re: gal kam reikia angliskos auto
Autorius: senis
Data: 2017-09-11 00:09:27
> net jei ir po , tai cia vistiek mazai

Visi tik pasakoja pasakas, kad is isores saviems geriau atrodytu....

As ten gyvenau ir dirbau 4metus

visi ten gyvena nuo algos iki algos...
12/h gaudavo mano bosas anglas. kuris skaitesi pagalinio vadovas...
as kaip architektas-projektuotojas  gaudavau 10/h
visi kiti darbu vykdytojai gaudavo 8.50-9/h
darbuotojai pjovejai sveitejai prie stakliu gaudavo 7.8-8/h
visi likusieji 7.5/h
nera ten jokios aukso kasyklos...

ten tinka tik tiems, kas nieko nemoka daryt savo galva...
tau parode va is cia imi ir ten dedi...viskas...
nebandyk nieko daugiau tobulinti pats,
nes jei bandysi tapti gudresnis uz savo virsesni, - nebedirbsi...

kaip ir man... pasake suprojektuoti va taip ir nupaise spargalka...
ir nebandyk kazka tobulinti....ir metyti savo idejas...
nes as todel ten jau ir nebedirbu...