Tema: Re: gal kam reikia angliskos auto
Autorius: Sniegas
Data: 2017-09-13 18:22:06
Manau, kad prieš mokesčius. Aš gaunu 8/h. Nedaug ten tų mokesčių, apie 18
svarų per savaitę man nuskaičiuoja pajamų mokesčio. Dar nuskaičiuoja NI ir
fabriko pensijai.
Ir svarbiausia, kad apie Angliją blogai kalba tie, kurie čia visai nebuvę,
arba lūzeriai, kurių net į agentūras nepriima, kurie nemoka visiškai kalbos.
Aš asmeniškai niekuo nesiskundžiu. Turiu darbą su kontraktu, gyvenu vienas
20 kv/m kambaryje, kitame kambaryje latvių pora, apačioje dar du tušti
kambariai, iki darbo 35 minutės pėsčiomis, 8 minutės su mašina. Maistas
savaitei tekainuoja 35 svarus. Už kambarį moku 10 svarų per dieną. Turiu
viską tą patį, ką gyvendamas namuose Lietuvoje, tik du dalykai skiriasi -
Lietuvoje sėdžiu be darbo su žmona, Anglijoje su darbu, bet vienas. O vienam
net ramiau, niekas galvos nekvaršina. Greitai 55, padirbėsiu iki 60 ir
sugrįšiu.

"CodeC"  parašė naujienų news:op140t$oqd$1@trimpas.omnitel.net...

nepatogu net klaust - cia pries mokescius ar jau po ?...