Tema: Re: gal kam reikia angliskos auto
Autorius: CodeC
Data: 2017-09-08 15:56:39
bijoma ne geju. uzpisa ju lindimas i eteri ir savo ligos kisimas uz
norma. niekam jie nekeltu jokiu emociju, nekliutu ir nieks net nezinotu
kad pyderas yra pyderas, jeigu pistusi parejes namo, o gatvej elgtusi
kaip normalus humanoidas. bet juk akivaizdu, kad tikslas ju netoks.
reikia visiems butinai pasakyt ir duot suprast, kad jie kaifuoja nuo
sudo stumdymo, pademonstruot kaip reikia buciuotis vyrams vidury gatves
visu akivaizduoj, reikalaut kazkokiu teisiu, kuriu jie atseit neturi.
va kai taip pradeda issidirbinet, tada kyla naturalus poreikis nuo to
atsiriboti, tam priesintis, tuo bjauretis.