Tema: Re: gal kam reikia angliskos auto
Autorius: none
Data: 2017-09-08 09:48:21
Aš irgi turiu giminių 100 mylių nuo Londono. Bet tam pačiam mieste ir
dirba, nereikia niekur važinėti. Dirba inžinierium ir uždirba daugiau,
nei vidutinis inžinierius UK. Tai pinigų kaip ir nemažai, bet pastoviai
brangsta nuoma, dideli mokesčiai ir pan. ir rezultate ne kas ir telieka.
Mano išvada tokia, kad geriau uždirbt Lietuvoj daug ir čia gyvent :)
Kas labiausiai nepatinka čia - korumpuoti valdininkai, dabartinė ir
prieš tai buvusi valdžia, vatnikai ir ksenofobiška bei homofobiška
visuomenė.