Tema: Re: 2 Atmosferos
Autorius: CodeC
Data: 2017-07-10 22:07:48
o svarbiausia su smarkiai abejotina prasme visu 'valinimu', kai realioj
trasoj po poros minuciu nusibaigia visi valinimai. tai kur ir kaip su ja
dziaugtis tuo valinimu? mieste tarp juostu ant pakazuchos? nes autobane
tai palaikysi tapke nuspaudes ir stosi uz poros minuciu.
cia kaip telefonas su 4K ekranu. brangu, gerai specai atrodo, o naudos
jokios.