Tema: Re: 2 Atmosferos
Autorius: Arnas
Data: 2017-07-05 15:32:20
taip, paziurejau ir as, 5200rpm max torkas pas ML63 AMG , beje ML63 begejas
ant 0.3s lechiau nei panasaus amzhiaus e70 X5M (5.0s vs 4.7s). kas del tu
1500rpm tai sunku pasakyt ka bmw turi omeny, bet bent man nei ant vieno
bandyto bmw neteko to pasiekti, tai buna ~2000rpm priklausomai nuo pavaros
:) bet palyginus su 5200rpm tai yra labai neblogai :)

"Dainiushas"  wrote in message news:ojijig$5sl$1@trimpas.omnitel.net...

kažkur rašiau. 5000 ir 1500