Tema: Re: 2 Atmosferos
Autorius: Arnas
Data: 2017-07-06 23:43:26
na ir bet kuriuo atveju jei galima rinktis tarp n20 ir n55 reiktu rinktis 
n55. necaksi garsiai ant laisvu, patikimas (isskyrus chargepaipa hehe, 
siandien susprogdinau belenktyniaudamas su nerkos e92 m3 :)), kuro lesa 
mieste tik ~1.5 ltr daugiau. beda ta kad automobiliu su n55 mazesnis 
pasirinkimas nei su n20 o ir kainuoja brangiau.

"Arnas"  wrote in message news:ojm719$vre$1@trimpas.omnitel.net...

su galvom ten pas labai ankstyvus buvo problemu, poto lyg nebe. dar
pamirshau paminet kad labai prievartaujant sprogsta net su stockine turba.
bet visi sprogimai kiek zinau buvo naudojant jb4 o jb4 yra cheatboxas, t.y.
variklio kompas galvoja kad boostas stockinis ir naudojamas atitinkamas
riebumas ir degimas,
t.y. visas principas vyksta ant detonacijos davikliu sazines ir priedo
puciama 1.5+ bar.  O svaistikliai ne forged tai didelis boostas ir apsaugos
nebuvimas kartais priveda prie svaistiklio ant asfalto :)

"Dainiushas"  wrote in message news:ojm6bp$vd6$1@trimpas.omnitel.net...

nu ir matei autobildas po 100kkm rado galvą sutrūkinėjusią...

7/6/2017 11:23 PM, Arnas rašė:
> n20 yra ok motoras tik erzina garsas - ant laisvu caksi. Yra buve feilu su 
> grandine, nors ji tokia pati kaip pas n55 bet itempejai kiti. labai nedaug 
> lesa uzmiestyje 5-5.5 litro jei 90-100 vaziuot.
>
> "Tomas"  wrote in message news:ojkulb$c8$1@trimpas.omnitel.net...
>
> o kaip i4 turbavykai DI?
>
> "Arnas"  parašė naujienų news:ojidjf$vk6$1@trimpas.omnitel.net...
>
> jei kalbam apie bmw 4.4 biturbo tai buvo senesni (siemens sistema) - N63,
> taip jie slamshtas ir reikia apeit ratu, veliau buvo N63N (bosch sistema)
> tie jau nera blogi.
> M5 su S63N irgi viskas ten +- ok. Pas dyzelius neretai problemos su
> grandinem N47 jos neretai truksta iki 100kkm, N57 taip pat pasitaiko
> neretai, problematiskas gan keitimas nes jos gale. jei is nevisai senu bmw
> vienas siuo metu patikimiausiu motoru (imant kartu dyzelius ir benzus) yra
> N55. Gal ir B58, bet pastarasis dar ganetinai naujas, gal islys dar kokie
> stebuklai..
>
> "ManXP"  wrote in message news:ojiaan$sm5$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Zinok ir turbo galvojau (vokiecius), ir blet blet - nu neiseina niekaip
> vokieciam pagamint benzininiu varikliu. Su dyzeliais - prasom, o kai 
> reikia
> benzo - toki slamsta padaro, kad verkt norisi. Konkreciai ka ziurejau:
>
> 650, 750, X6M. Bet perskaiciau, kad varikliai jeigu 100K tempia, tai 
> paskui
> jau vazineji su loterija - kuria diena numirs. Ir siaip, net Krasta 
> pasiule
> pries perkant tikrint ne ta garsuji 4.4 varikli, o galva (kad nekiltu net
> minciu su "patobulintu" BMW V8 vazinet).
> 760. Pasirodo, dar prasciau nei 750 :)
> CL 63. Pilna skundu, o kolektyviniai teismo ieskiniai del variklio kokibes
> irgi daug ka pasako.
> S7. Vaziuoja prastai, bet bent jau grazi ir valina. Tai negana to, kad 
> turi
> igimtas Audi TFSI problemas (1 litras tepalo ant 1000 KM yra "normos 
> ribose"
> pagal Audi), tai pasirodo tepala ne tik degina, bet dar ir isleidzia is
> variklio ir "kristalizuoja" -
> https://www.audiworld.com/forums/s7-197/2013-s7-turbo-issues-2915184/
> Cayenne (ta su 500+ arkliu). Bobiskas, vaziuoja blogai, bet irgi - bent
> valina. Ir kas svarbiausia, variklis lygtais nebyra. Ir kai jau 
> susiruosiau
> vaziuot apziuret, paskaiciau, kad nors variklis ir OK, bet vat su pavaru
> deze pridirbta kazkas ant galingiausiu turbo benzu, ir pilni forumai 
> skundu,
> kaip eina nx greiciu dezes po 100K. Panamera irgi.
>
> Kas dar lieka? :)
>
>
> "mindau"  wrote in message news:ojgqn4$m2j$1@trimpas.omnitel.net...
>
> nu tai imk tuos kur baisus ir be salionu, ir vis tiek turbut jie labiau
> dziugins nei visokie qx'ai ir fx'ai
> arba ikalk pxuino ir uzsimerk pries turbo.. ir tada gal kokia panamera su
> macanu paimk, bent jau as tokia linkme mastyciau.
>
>
>
> "ManXP"  wrote in message news:ojfsos$qg4$1@trimpas.omnitel.net...
>
> Galutinai sumasciau, kad laikas atsinaujint. Kol dar yra bent maza viltis
> rast kazka ne su zoliapjoves varikliu, noretusi sia galimybe pasinaudot.
> Kadangi feja irgi nori keist, tai reikia 2 atmosferiniu benzu. Is pradziu
> norai buvo, kad pats modelis butu bent 2010+ metu, bet panasu, kad teks
> pamirst. Tai dabar tiktu, kad bent jau pats auto nebutu kokiu 7 ar daugiau
> metu senumo. Vienas turi but V8 (arba daugiau) ir ne spuogo dydzio (t.y.
> kokia troike netiktu), kitas is bedos gali but ir V6.
>
> Nu ir aisku, kad abu butu ziauriai grazus, ahujienai patikimi, pigiai
> kainuotu (uz abu noretusi isleist ne daugiau 70), ir butu visaip kitaip 
> geri
> :) Juokingiausia, kad mylima Lioxa siuo metu gamina net 3 modelius su 5
> litru atmosferikais, bet du is ju yra baisus ir su tragisku salonu, 
> trecias
> kainuoja 100+. Tai galvoj lieka tik tokie variantai:
>
> QX56. Bet rast europini ir su istorija tai nx... Per pusmeti mobile.de 
> buvo
> tik 2 skelbimai.
> FX50S. Vaziuoja kaip taburete.
> Mustang (nuo 2015). Gauni varikli, efektinga isvaizda, ir... plastiko 
> kruva.
> Apie tokias kosmines opcijas kaip pvz priekiniai parktronikai jie isvis
> negirdeje.
> A8 W12 (tas su 6.3 litro). Beda, kad yra tik Long'as, kurio nenoriu. Ir
> itariu, kad kai kazkas susipis (o kadangi VAG'as, tikrai susipis), 
> verksiu.
> Kaip ir viskas?
>
> Fejai dar pavyksta sugalvot IS 250 (iki 2015, kol dar gamino su V6), bet
> verkia, kad 153 KW.
>
> Toliau galva tuscia...