Tema: Re: Civilinis
Autorius: Sail
Data: 2017-04-19 18:10:20
Va va, man irgi idomu. Kazkaip sunku pagauti logika kainose.

Kodel taip skirasi draudimo kainos pas skirtingus draudejus, ir tai nera
pasiskirstymas pagal pigiausia/brangiausia draudika, o daznai beveik buna
atsitiktiniu budu?

Kitaip tarus, kartais koks nors Ergo pasiulys gera kaina, o kartais kosmine,
ir su visais kitais tas pats. Ir tai ne kokioms ypatingoms masinoms, o
seniems eilinams kibirams be jokiu ivykiu istorijos.

Jie ka, visiskai skirtingai skaiciuoja rizikas? Net nesitiki, kad taip gali
buti.

Idomu, pagal ka jie tai daro.

Supermarketuose tai aisku - jei IKI bus brangiau, jei Norfa pigiau, bet
prekes lievos.

Imho kazkas panasaus turetu buti ir draudimo rinkoje. Bet taip nera...