Tema: Re: Civilinis
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2017-04-19 14:41:31

"Audrius K."  wrote in message news:od7blb$nrc$1@trimpas.omnitel.net...

>Tikrai tikrai? Kazko esminio nenutylejai? Nori pasakyti, kad jei imoneje
>vienu karuciu naudojasi 50 darbuotoju, tai uz kiekviena darbuotoja+ta
>vienintele auto imone moka po 790svaru (pats rasei, kad tai - vidurkis)

Taip - nieko esminio nenutylejau. Imonems truputi kitokia tvarka (ypac su
teoriniu 50 vairuotoju), bet esmes tai nekeicia.

>Ar cia radai viena iskrypusia valstybe, kurioje yra draudiku rojus?

Galiu ir kitus rojus papasakoti.

>Nes savaite vazinejau su vienos mokyklos busiku, ir niekas neformino
>specialiai draudimo man+busikui. Ir net nepasidomejo, kuris is musu grupes
>vairuos...Auto buvo drausta, visi dokumentai buvo tvarkingi.

Taip - skirtingse salyse skirtinga tvarka. Olandijoje mokyklinis busikas
isvis draudimo neperka. Ir turiu savo vardui ten registruota TP, kuri
nestandartine, todel kaina tau nieko nesakys, bet tikrai nesuprastum uz ka
tiek daug tie plesikai ima. Bet kolegos 2004 Opelis su litriniu varikliu ir
kokiu 10 metu svaria istorija draudziamas uz 400 eur. Vienam asmeniui.
Kapeikos prie ju algu.