Tema: Re: Civilinis
Autorius: Rrr
Data: 2017-04-19 16:12:22
Pabrango visiem. Man irgi pabrango dviem masinom. Klausinejau savo
draudejos kodel/kas/kaip (draudziuosi pas ja ilga laika), tai sake
pagrindine priezastis, kad remonto kainos zveriskai pabrango servisuose,
kaip seniau buvo litais, dabar jau panaseja i tas pacias sumas, tik
eurais. Sake negalim nebranginti, nes mums neapsimoka dirbti.
Vidutiniskai sake pabrangimas 8% (civilinio). Ir sake panasu, kad brangs
ir toliau po truputi.