Tema: Re: Civilinis
Autorius: Audrius K.
Data: 2017-04-19 16:29:49
On 2017-04-19 14:52, Kurmis wrote:
> tu maziau teliko ziurek, o tai gyveni avies gyvenima. ka sako, ta ir tu
> bliauni.

Pazisti mane? Zinai, ka galvoju? Zinai,kaip ir kuo gyvenu? Jei ne, tai
nepatartina apie kitus pagal save spresti.

  truputi savo galva panaudok.
Tau oi dar kaip toli iki mano galvos ir mastymo s...ais plaukti....

rimtai, pabandyk kada be
> ziniasklaidos pezalu pagyvent,

Nepastebejai, kad ir is ziniasklaidos galima rasti kai ka idomaus,
atspindincio povandeninius procesus? Aisku, jei moki atsirinkti...

  kitom akimis viska pamatysi.
Jei ponas apie rozinius akinius, tai jie ne pas mane.

Audrius K.