Tema: Re: Civilinis
Autorius: Kurmis
Data: 2017-04-18 16:50:48
tokia logika ir mazos dezutes gali pasirodyti nuostolio nesejos, nes jos
dazniau mieste trindamosi turi daugiau sansu susiskalt.
aisku, nezinant iki galo jusu virtuves kreivai atrodo bet kokia replika. na
bet retkarciais noretusi ta logika zinoti dar pries perkant masina, o ne jau
draudziantis ar is paskalu.
Kurmis