Tema: Re: Valio! ir ne-Valio!
Autorius: Gimp
Data: 2009-07-15 13:58:23
Vaikai kuriem <2 metai vistiek yra siauras socialinis sluoksnis, nors
abejoju ar visada tevai atstovauja juos, o ne prisidengia jais. Beje, kuo
2.5 metu vaikas pranasesnis uz 2 metu, kad jo tevam mokama 85% algos, o to
2.5 -0%?

Del antro klausimo - koncepcija tokia: kuo maziau mokesciu ir kuo maziau
socialiniu paslaugu - tik minimalios ir pacios butiniausios. Per daug
perskirstantsurinktus mokescius pavagiama pas mus, o kad kazkas artimiausiu
metu keistusi - nematau prielaidu.