Tema: Re: Valio! ir ne-Valio!
Autorius: bbd
Data: 2009-07-15 11:56:29
tu dalbajobas? zmona ir as mokam mokescius valstybei, kad mano vaikas ir
zmona butu kazkiek apsaugoti zmonos nedarbingumo (vaiko prieziuros)
laikotarpiu... bet valstybe bybi mums rodo... tai gal kiti tegul nemoka ir
keliu tiesimui ir siokiam tokiam mentu darbui ir siokiai tokiai medicinai ir
siokiam tokiam mokytoju darbui?