Tema: Re: Signacha Apgrejd - Pilkas Sheimyninis Universalas
Autorius: Binzius
Data: 2009-06-15 17:38:30
as tai labai tikiuosi, kad po menesio, nu po pusmecio,
neatsiras postai
"kas pigiai deda dujas"
"kur pigaiusios kalades, nes ce ju dakuja kishasi"
"ieskau zvakiu didmenine kaina, imsiu urmu - ashtuonias"
"pardodu S plius"

ba ce vienas nuo A8 4.2 persedes i M5, tai nusipirko antra masina...
525tds...
"nu kasasi trecia shaiba, bet nunakui kiek pilt"...
o jei nesidraskai, tai nx kokia masina?