Tema: Re: Signacha Apgrejd - Pilkas Sheimyninis Universalas
Autorius: kiSLOTHnik
Data: 2009-06-15 14:24:46
Civilke 150lt, uzh tris menesius :P
Casco 1500-2000lt
Mashinos verte ~19klt, II apsaugos lygis.

-- 
kiSLOTHnik
Quattro GmbH Q1


"TomS" <ner@ner.ner> wrote in message 
news:h159bm$afp$1@trimpas.omnitel.net...
> beje, kiek civiline ir kasko (jei draudei) ? :)
>
> "kiSLOTHnik" <nieko@nesakysiu.tau> wrote in message 
> news:h152h4$uic$1@trimpas.omnitel.net...
>> Pasigirsiu...
>> Signacha apgrejd: pilkas sheimyninis universalas - numeris 823 ish 952.
>> http://www.autogidas.lt/auto/skelbimas/audi_s6_plus_universalas_1997/01/16070117
>> Daugiau nuotrauku binaruose.
>>
>> Kebulo numeris prasideda WUA - kas reishkia, kad mashinos gamintojas ne 
>> Audi, o "quattro GmbH" (jeigu kam idomu - daugiau informacijos chia 
>> http://www.s6plus.de/eIndex.htm), del ko anais laikais, kaikurie "audi" 
>> servisai siusdavo shitas mashinas toli ir ilgam, motyvuodami tuom, kad 
>> jie atstovauja "audi" o ne "quattro" :|
>> Gerai ishlaikyta - stovis kaip 12 metu mashinai visai neblogas. Rida 
>> ~210kkm (panashu i teisybe). Mashina ish italijos, nepilni metai 
>> lietuvoje (daugiau prastovejusi negu vazhineta). Pas mane irgi bus 
>> mashina "dlia dushy" - sekmadieniais i bazhnychia vazhineti :P
>> Po tiburono nesijauchia kad valyt (pasizhiuri i spidometra ir apsiramini 
>> :P), didele barzha plaukiojanti po kelia (padangos 255/40, kaip sake mano 
>> pusbrolis "su shitom padangom, bijok lietaus ir zhvyro" Federal 595 RS), 
>> vairavimas aishku ne kaip tojotos :), bet per vaira pareina mazhokai 
>> feedback'o (manau kad pakeitus padangas i kokias 225-235 reikalai 
>> pageretu "ish esmes") vairas sukiojasi daug ir lengvai. Kolkas pojuchiai 
>> tokie, kad - ne mano stiliaus mashina... Bet nieko, gal priprasiu :P
>> Kuro sanaudos dideles bet ne shokiruojanchios (velgi - pripratau prie 
>> tiburono 13-15ltr/100km). Vazhiuoja smagiai (240kW), kol dar ash prie jos 
>> nepriprates, tai prisibijau "vashka spaust". Juo labiau baisu, kad koks 
>> "kardanas per babina nepradetu musht" atmetus sankaba, ish vietos, prie 
>> kokiu 5krpm... Bet kaip suprantu shita mashina apskaichiuota "perkrovoms" 
>> ir turetu jas laikyti... Variklis sukasi virsh 7krpm. Stabdzhiai geri ir 
>> dideli - stabdzhiu suportai "Girling", stabdzhiu diskai bei kalades - 
>> brembo (ant dvieju priekiniu ratu eina 8!!! stabdzhiu kaladeles - po 
>> keturias ant vieno rato).
>> AIR BAG'ai berods vietoj, ish triju, berods irgi nesuvirinta. Karbonas 
>> salone - tikras.
>> Kadangi neturiu knygutes (user manualas, ar owners handbook ar kaip jis 
>> ten vadinasi... beje - buchiau dekingas jeigu kas paskolintu tokia 
>> knygute) apie shita monstra, tai dar neishsiaishkinau ar yra ESP (ir kaip 
>> ji atjungti jeigu toks yra), ABS'as yra ir veikia (to zhaltas - kas ten 
>> netaip buna su 4x4 sistema jeigu grubiai (ishtrauki saugikli) atjungi 
>> ABS'a?). Quattro sistemos pats jau nebeuzhblokuosi - viska valdo kompas.
>> Ai, beje - ishkart atsiprashau jeigu ka akinsiu: pirmoji "Xenonu" karta - 
>> nera jokiu apiplovimu ar levelingo kontroles (shvietimo aukshtis 
>> reguliuojasi "ratuku" ish salono).
>>
>> -- 
>> kiSLOTHnik
>> Quattro GmbH Q1
>>
>>
>>
>
>